Varför finns dessa dagar?

Dagar som bara är sega, trötta och allmänt tråkiga, varför finns dom? Jag har legat hela dagen i soffan med ont i magen och jag har varit sjukt trött. Jag har sovit riktigt dåligt senaste tiden, jag  har bara vridit och vändt mig och vaknat flera gånger... Jobbigt! Ah, nu ska jag lägga mig framför tv:n igen och vila lite, mysa med lillkissen och så ska jag lägga mig tidigt ikväll.




Jusste, jag var i stan med Danni och Isis igår och vi såg Kissie i fridhemsplan, så Danni gick in efter lite uppmuntran av mig och frågade om det var hon som va Kissie och slängde ur sig "gud va ful du e!" hahaha, hon vart helt paff och fick fram, "tack detsamma" xD I hate that blonde bitch! 18 årig fjortis liksom? Jaja, det var kul iaf!


Halsband jag fick av Isis plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0