Hemma nu!

Kom hem för ca en halvtimme sen, skittrött!
Dagen var väldigt lyckad
, jag tror jag kommer trivas på praoen! Idag var väldigt lugnt och det vart lite tråkigt emellanåt, men det var kul ändå! Fördelar på praoen är att jag får dricka hur mycket kaffe jag vill och ta hur mycket glass jag vill! Idag gjorde jag en jättegod typ av banana split, banan i botten, glass med hasselnöt/karamel smak och kola sås, yummy! Imorn ska jag testa något nytt! Gosh vad tjock jag kommer vara efter dom här två veckorna om jag ska käka glass varje dag. Sen får jag göra min lunch hur jag vill, jag kan ta vad som helst! Skitnice.


Sugen?

Fick den här innan jag gick också, skitgod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0