Helgen - inga bilder :(

Ja, då kanske jag ska uppdatera lite kanske?
I fredags så var jag med Malin och Danni i stan ett tag, fikade lite och gick runt och drev lite allmänt med folk på gatorna. Sen åkte jag och Danni till stenhamra, och när vi var påväg från brommaplan säger busschauffören att han måste stanna i lovö edeby för att det har varit en bilkrock i tunneln framför. Alla vanliga bilar åkte på cyckelbanan bredvid tunneln men det kunde tydligen inte bussen göra (sa han). Efter lite tjat så sa busschauufören att han kunde testa köra på cyckelbanan. Då äntligen efter ca en timme kommer vi loss. Som sagt så åkte jag och Danni till stenhamra, jättetråkigt var det där så Danni sov hos mig.

Och igår skulle jag möta Danni i stan sen skulle Towe komma, jag satt och väntade på Danni i två fucking timmar! Sen kom Towe till min räddning så jag slapp skämmas ihjäl av att sitta vid plattan som en jävla no-lifer. Sen fick vi låna telefon av någon så vi ringde till Danni, amen då var hon påväg hem, hon hade suttit och väntat men hade typ inte hittat mig, så en timme efter att towe hade kommit komer hon och Natalie. Finally! Sen var Helene sur för att jag var i stan på kvällen så jag var tvungen att åka hem.. Towe följde med mig igår men har nyligen åkt hem. Nu ska jag bara vara lat hela dagen! Det är det jag känner för just nu.
Det var min lite halvtråkiga helg. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0