Har jag glömt att berätta...

... att jag ska ta moppekort? Jepps ! Har böckerna som jag ska läsa på i min väska, fick dom för några dagar sen. Kursen är den 26-27 september, ska bli så skönt! Men köpa moppe vill Helene och Jerka inte göra förrens jag slutat röka... på riktigt. Så nu ska jag ge järnet, så får vi se hur det blir! Självklart kommer jag sluta, men riktigt i vilken takt vet jag inte. Nu direkt!

För övrigt; dagen var rent ut sagt ett helvete! trodde jag skulle döööö! Alla lektioner var skitsega, jag hade ont som fan och var trött, kunde inte koncentrera mig ett dugg, allting var bara allmänt jobbigt. Sen hade vi skolfoto, då var jag ju tvungen att rycka upp mig lite, det vart väl okej, men det skulle kunna bli bättre..


Typ såhär såg man ut idag då ^^

 


Kommentarer
Postat av: Hon som ser allt =) (nästan)

Vaddå i vilken takt? Antingen eller gumman, thats it! Från H

2009-09-01 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0