HAHA louise gumman

Drev lite med Louise på msn och hon trodde på allt, läs nedanför

Pillann' säger:
Hej, går du i Pernillas klass? Det är nämligen så att hon har blivit tagen för drogmissbruk och måste gå på avgiftning. Jag heter Susanne och är hennes socialsekreterare och hon har bett mig att kontakta alla hennes vänner och meddela om händelsen, hon kommer inte kunna använda telefon, dator eller någonting annat som ger henne kontakt med omvärlden på två veckor.


louise säger:
va?


Pillann' säger:
Ja, detta är en mycket sorglig händelse. Hon kommer inte att befinna sig i skolan de närmaste två veckorna.


louise säger:
omg, lilla gumman..


Pillann' säger:
Ja, det var en väldigt oväntad händelse. Hon kommer att ha tillgång till en avlyssnad telefon 5 minuter om dagen om hon sköter sig bra.


louise säger:
jag kan verkligen inte tänka mig pernilla ta droger ..


Pillann' säger:
Nej. Det var ingenting vi på socialkontoret misstänkte heller men en anonym person som hade känt igen henne rapporterade detta till polisen när denna person så henne i lördags.


louise säger:
hur får man tag i henne?


Pillann' säger:
Du kan inte få tag på henne, hon får absolut inte ha någon som helst kontakt med omvärlden förutom de 5 minuter hon får till ett telefonsamtal.


louise säger:
kan bara hon ringa från den, eller kan man ringa till?


Pillann' säger:
Nej det går ej att ringa till henne.


louise säger:
kan du hälsa henne att hon ska ringa mig direkt när hon kan?


Pillann' säger:
Hon kommer inte ha tillgång till telefon de närmaste 3 dagarna, så det blir nog efter det. Och jag tror att hon kommer ringa till sin nuvarande fosterfamilj då hon kommer flytta om hon inte sköter sig.


louise säger:
hon är stark, hon kommer klara det här


Pillann' säger:
naaw gumman vad snällt sagt. HAHAHAHA du gick på allt, bli inte sur på mig för dehär okej?


louise säger:
FYFAN PERNILLA


Pillann' säger:



louise säger:
FYFAN JAG BÖRJA JU GRINA


Pillann' säger:
naaw gumman, blev du ledsen?


louise säger:
HAHA JA SÅKLART


Pillann' säger:
det va gulligt det du skrev iaf


louise säger:
hahahaha fyfan pernilla, aldrig igen


Pillann' säger:
nejdå, aldrig igen


louise säger:
asså jävla offer HAHA fyfan va rädd jag va


Pillann' säger:
jag skulle aldrig ta droger det vet du gumman, det finns ju inget att oroa sig för


louise säger:
det vet jag att du aldrig skulle 



Haha så gulligt Louise, ferever in my heart


Kommentarer
Postat av: towe

haha läst för mycke i flinas blogg ;)

2009-09-04 @ 22:52:12
Postat av: Pernilla

svar: haha nej jag brukar faktiskt aldrig läsa hennes blogg :P

2009-09-13 @ 22:26:09
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0