Sammanfattning av helgen

I fredags åkte jag Towe och Danni till stan och traffade två killar från min prao, så vi satt vid gamla stan/slussen ett tag sen stack danni och vi andra började röra oss mot fiket som jag praoade på. Klockan tolv på natten men men, så dom öppnade där och vi satte på musik och käkade pannkakor och bullar, stack därifrån vid 4 på natten och jag och Towe hade ingen aning om vart vi skulle sova så vi ringde Danni som det var tänkt att vi skulle sova hos och vi fick sova i soffan i hennes källare. Riktigt knäpp kväll, men den var lyckad så länge den varade, morgonen efter fick vi massa skit för att vi varit ute hela natten och jag svarade aldrig i telefon när Helene ringde och jag hörde inte av mig osv.




Lördagen var jag hemma, Hanna och Jerry kom hit och åt middag, Felix var också här. Det var ganska lugnt och så det var mysigt!


Vid middagsbordet drar Jerka upp ett litet skämt och fredagen:
-Vad är det för skillnad på E.T och Pernilla?
(tystnad)
-E.T ringer hem


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , för det första vill jag säga att jag tkr du har en jätte bra blogg och att du är jätte söt sen har jag några frågar som det skulle vara jätte snällt om du svarade på , kul att veta lite om dig eftersom att jag följt din blogg ett tag nu ! .

hur många pojkvänner har du haft och isåfall vad har dom hetat ?.

hur många har du kysst ?

hur många syskon har du ?

varför bor du i fosterfamilj ?

skulle vara glad för svar :)

2009-10-04 @ 21:11:01
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA SKÖÖÖÖÖÖN

2009-10-05 @ 19:24:33
Postat av: Anonym

du gick i fagersjö skolan

2009-10-08 @ 01:02:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0