frågorna

Skrivet av anonym:
hej , för det första vill jag säga att jag tkr du har en jätte bra blogg och att du är jätte söt sen har jag några frågar som det skulle vara jätte snällt om du svarade på , kul att veta lite om dig eftersom att jag följt din blogg ett tag nu ! .
hur många pojkvänner har du haft och isåfall vad har dom hetat ?. Jag har aldrig haft ett riktigt "seriöst" förhållande,
hur många har du kysst ? Ingen aning, håller inte koll på det  :p
hur många syskon har du ? Jag har två riktiga systrar, två halvbrorsor, två halvsystrar, två fosterbrorsor och en fostersyster, många va?
varför bor du i fosterfamilj ? För att jag ville inte bo med min riktiga mamma av olika anledningar..
skulle vara glad för svar :) Hoppas svaren duger ! :)

Skrivet av anonym:
du gick i fagersjö skolan. Hahah ja det gjorde jag, när jag gick i fyran typ !

Skrivet av anonym:
vem är din älskling ? :Ohar du kille ! Ja det kan man väl säga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollade bak lite i arkivet och det stod ngt om någon david ? vem är det ? du kanske tkr det är en konstig fråga men jag är bara nyfiken .. :)

2009-10-08 @ 21:35:18
Postat av: Pernilla

David va en kille som jag typ va "tsm" me, men det blev inget mer me de

2009-10-09 @ 17:04:06
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej , hur längre var ni tsm ? hade ni ett seriöst förhållande? . förlåt igen att jag frågar ! .

2009-10-10 @ 00:41:56
Postat av: Anonym

och varför tog det slut mellan dig och david ? :( vem gjorde slut ? är nyfiken , :) svara gärna!

2009-10-10 @ 00:50:02
Postat av: Pernilla

som du kan läsa så står det att jag aldrig har haft ett seriöst förhållande, så nej, det var inte seriöst, det höll bara i två veckor. Det var tekniskt sett jag som gjorde slut men det var för att han hade hittat en annan tjej...

2009-10-10 @ 23:22:20
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du att han var otrogen mot dig med en annan ?

eller var han tsm med och och en annan tjej samtidigt? det tkr jag var svinit gjort av honom,bra att du dumpade honom tkr jag.!

hade ni kontakt efter du/ni gjort slut ? är ni kompisar nu? :). hur var han mot dig när ni var tsm ?sa han någon gång att han älskade dig?. förlåt att jag frågar men det är faktist intressant även om jag inte känner dig :).

2009-10-10 @ 23:38:47
Postat av: Anonym

sa han att han hade hittat en annan och inte ville vara tsm med dig längre ? :( många frågor jag ställer men jag blev faktist nyfiken , för jag har själv varit med om nästan samma sak fast min kille var otrogen :( .

2009-10-10 @ 23:43:23
Postat av: Pernilla

Han va tsm me en annan tjej samtidigt och massa skit, ja, han sa att han älskade mig, nje vi har ingen kontakt. Vem e du om jag bara får fråga? :P

2009-10-10 @ 23:47:47
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara gärna så fort du kan!

2009-10-10 @ 23:48:40
Postat av: Anonym

hur fick du reda på att han var tsm med en annan tjej då ? . vad sa han när du hade fått reda på att han hade två tjejer ?ville ha fortfarande vara tsm med dig eller valde han den andra tjejen ? :(.

jag heter sophia och bor i solna, :)

2009-10-10 @ 23:51:51
Postat av: Anonym

visste du vem tjej han var tsm med samtidigt som dig va ? har du träffat henne ? vad tkr du om henne ?

2009-10-10 @ 23:56:04
Postat av: Pernilla

Jag såg det på pea av alla ställen, jag har aldrig träffat bruden heller, han sa att han ville va tsm me mig men med den andra tjejen också, det var då jag valde att göra slut typ

2009-10-11 @ 00:07:46
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad sa han när du sa att du ville göra slut då ?.

vet du om han är tsm med dendära tjejen fortfarande eller fick hon också reda på att han varit tsm med två tjejer samtidigt ?. hur var david mot dig när vi två var tsm ? .

2009-10-11 @ 00:18:46
Postat av: Anonym

vad sa du när han sa att han ville vara tsm med både dig och dendära random tjejen ? .

2009-10-11 @ 00:20:57
Postat av: Pernilla

han sa inget, bara ok typ. Dom är fortfarande tillsammans men hon vet inget, hon trodde att jag försökta ta honom ifrån henne och då gav jag upp typ. Inga fler frågor om honom tack känns lite prvat och varför är det så intressant?

2009-10-11 @ 13:45:26
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0