Tvätt!

Jag har just stoppat in lite tvätt i tvättmaskinen, ska vänta på att den ska bli klar sen ska jag sova!

Tidigare idag så åkte vi till stenhamra och firade Patrik som fyller 20 år, det var lite mysigt sådär, när vi  kom hem så började jag och Helene diskutera lite om mina nya klackskor, Helene tycker att jag är för ung för att ha dom, det ligger kanske lite sanning i det... Om man är i hennes ålder tycker man väl det. Vad tycker ni, skorna är 9 cm höga och stilettklack, är det för mycket? Jag tror jag fick som jag ville, hon tyckte att jag skulle lämna tillbaka dom först och leta efter ett par lite lägre, det slutade med att jag inte behövde lämna tillbaka dom utan jag fick "bestämma själv", undrar vad hon menade med det? xD Jaja, jag tror jag behåller dom, jag förstår vad hon menar men om man går ut på stan så går hälften av alla i min ålder i högklackat. Ska lägga in bilder på båda skorna, men batteriet hade laddat ur så jag låter det ladda över natten så får ni se imorgon.
Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

9 cm e ju inte såå höga. det e ju typ det normala

2009-06-17 @ 00:30:44
URL: http://alvamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0