Sommarloov!

Nu har jag sommarlov! Skolavslutningen gick finfint, tyvär inga bilder eftersom att jag glömde kameran hemma -.- Efter det åkte Jag hem till Ivana sen åkte hon med mig hem. Vi lagade en jättegod ost och baconpaj och sen åkte vi till stenhamra. Vi mötte upp massa folk som vi var med, sen drog vi till en fest vid spåret där nästan alla nior som slutade (m)uppgård var. Nästan alla var fulla förutom jag och Ivana, känner mig skitstolt att jag inte drack någonting! Inga bilder för kvällen eftersom jag även då glömde kameran hemma... Nu sitter jag med en liten skål gräddglass, sjukt gott. Jamen nu var det sommarlov då, ska trots det gå och lägga mig snart, jag är ganska trött.
Puss & Kram

(P.S. på måndag åker gipset av!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0