Midsommardagen

Igår var jag i Nacka och träffade Melanie och Carro och deras killar, det var jättemysigtoch trevligt. Funderade ett tag på om jag skulle stanna där kanske men jag hade ont i huvudet och nacken och idag förstår jag varför... Jag har blivit förkyld. Än så länge är det inte så farligt, får bara hoppas att det inte blir värre då. Jag åkte från Melanie vid halv nio tiden för att hinna med bussen hem, men hoppade av i stenhamra där Helene och Jerka var hos familjen Öholm. När jag kom hem vid elva tiden så gick jag och la mig direkt, vaknade strax innan tre på natten av att Hanna ropade "kom då kossorna" till hundarna (typ så som dom gör i arla reklamen). Då var det full fart i huset men jag somnade om jättelätt trots allt!
Idag har jag inte gjort någonting annat än att ligga i soffan och kollat film, men vi hade en jättemysig middag! 


Jag & Syster


Jag och syssling


En liten update var det då, så ni inte tror jag dött eller något, ska ta mig en liten promenad och få lite frisk luft innan jag går och lägger mig, jag är ganska hängig... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0