Lite tråkigt jag har...

svara med numren i din telefonlista på mobilen

har du pussat nummer 4?
Alex, nej

vad har du för relation med nummer 21?
Emil, barndomsgrannar & kompisar

när ska du träffa nummer  34?
"Hulken", aldrig hoppas jag

är nummer 18 söt?
Elin, japp!

vad var ditt första intryck av nummer 36?
Isis, var alltför länge sen för att komma ihåg

hur/var träffade du nummer 9?
Becca, flyttade hem till henne

gillar du nummer 40?
Ivana, ja!

har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Adam, ja

när ska du träffa nummer 14 nästa gång?
Cissi, ingen aning

är du nära vän med nummer 41?
Izza, nja inte längre, bättre förut

har du gått på bio med nummer 28?

Fredrik, nej det tror jag inte

skulle du kunna dejta nummer 39?
Jonathan, har redan gjort


vad pratar du och nummer 51 oftast om?
Julia C, allt möjligt och omöjligt

känner du nummer 5?
Annie, jadå

skulle du kunna ge nummer 33 en kram?
Helene, självklart

vad har du och nummer 66 för relation?
Malin, BFF^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0