Jag har badat med vovven och Ivana!

Har badat med Ivana och Emmet idag, det är riktigt härligt nu på eftermiddagen då det blir lite svalare i luften... I alla fall så badade vi och vi lyckades få Emmet att bada också, men han vill inte gå så djupt, så vi band fast honom... Det gick inte så bra eftersom han bara ylade och skällde då. Slutade med att vi fick gå upp och sola istället med honom.

Sen har jag varit duktig som vanligt, jag har plockat undan, diskat och torkat av i köket, plockat undan i matrummet och hallen och dammsugit! Mitt i allt kom Helene hem med massa kassar från city gross som jag hjälpte till med att plocka in, och inte nog med det så har jag tvättat!








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0