Hoppsan

Nu har det varit länge sen jag skrev, ska jägga upp lite bilder från helgen och ev. videos. Som ni kanske vet så var jag på Nedas student i lördags, och så tältade jag med alla tjejer i klassen förutom Malin, Sara och TuddE + Fredrik och Fanny. Den natten sov jag sammanlagt 40 min haha...


Dresscode för lördagen. Klänningen har jag sytt själv!


Felix & Neda


Mee =)


Det fina plockbordet (det mesta är uppätet)


Fruktfatet som tidigare på kvällen var mycket större


mm, frestad?


Studentskylten, är den inte söt?


Här dansar alla och har kul!


Snap your fingers and feel the beat





Ett litet smakprov av kvällen

Kommentarer
Postat av: Linette

vaaa? har du sytt den själv?! :O Den var ju huur fin som helst! :D

2009-06-10 @ 21:50:28
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0