Hemma !

Kom nyss hem, började dagen med att slänga mig ut på altanen och solade på förmiddagen, sen kom Hanna och Viktor och hämtade mig så körde vi till karlskär där vi var med massa människor, skulle tråka ut er om jag rabblade upp alla namnen + att jag inte visste vilka alla va ens xD Så idag var årets första frivilliga dopp! Sen åkte vi och käkade på kungsberga grillen sen åkte vi tillbaka till karlskär och tog ett litet kvälldopp. Sen körde Emelie (Hanna syrra) hem mig tillsammans med Viktor, Jesper och Hanna, alla andra dumpade vi i färentuna. Det var min dag! Hur var eran?
Puss ♥

(P.S. Jag har blivit brun idag! Gick ganska fort på förmiddagen så jag fick en rejäl bikinirand!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0