Hey babes!

Har inte uppdaterat något idag, fy mig! Har solat och badat hela dagen, skit skönt väder vi har, det här är riktig sommar!



Ligger i soffan nu och kollar på Family Guy och klappar katten, orkar verkligehn inte mer sol så det är därför jag sitter inne. Jag är lite udda om man jämför med mina kompisar, dom ska planera vad dom ska göra flera dagar före, jag tar hellre dagen som den kommer så har man fria händer att göra vad man vill, men nu har jag faktiskt planerat en sak i förväg, jag ska träffa Lia och hennes kompis imorgon! Hon bor ju i uppsala så hon är knappt i stockholm, men hon kom hit idag så jag ska träffa henne imorn! Ska bli sjukt kul eftersom jag inte har träffat henne på flera månader!
Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tack de hade varit jätte snällt. adda min msn [email protected] så kan vi prata mer. :)

2009-06-25 @ 17:51:46
URL: http://emeliealexandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0