FAN!

Vad dum jag är, jag glömde hämta min lillasyster på fritids, jag tog bussen hem utan en tanke på att plocka upp henne. Hon är hos oss varannan helg och då är det oftast inte jag som hämtar henne utan det är Helene eller Jerka så jag hade ju inte en tanke på det. Jag måste ta 15.30 bussen tillbaka till stehamra och hämta henne eftersom Helene inte var säker på att hon skulle hinna plocka upp henne, och Jerka ska inte va hemma ikväll så det blir väl bara jag kvar då.. Dumt!

Annars så kan jag berätta att dagen har gått väldigt fort, vi har ju knappt några lektioner och om vi har det så får vi sluta mycket tidigare. Sen hade vi ingen fördjupning då 9:orna skulle spela volleyboll mot lärarna, men det var ingen obligatorisk närvaro så jag åkte hem innan finalen. Utan Jossan.
Puss på er!


Jossan på Melanies student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0