Sorry för den usla uppdateringen

Igår var jag i alla fall med Isis, vi kollade på filmen 27 Dresses och gick ut på promenader på st:eriksplan haha.

Sen vill jag säga att det är nu 1 år sen jag flyttade till Helene & Jerka, köpte ett litet sött halsband till Helene idag innan jag åkte hem från Isis som ett litet tack för allt hon har gjort för mig, Jerka är ju inte hemma på hela veckan så jag ska skicka ett sms till honom. Micke Ö fyllde år idag också så vi har grattat honom och ätit god mat och tårta!

Byggare Bob Pernilla!



Idag är det
1 år / 52 veckor / 365 dagar / 8760 timmar / 525600 minuter
sen jag vart den lyckligaste personen på jorden, då jag fick en ny chans till ett bättre liv. 

Nu vart det en riktig bildbomb, men det är väl bra? 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

älskar den där cafécoolern från 7-elevern om det var den ni drack :D

Ha en fin kväll!

2009-07-22 @ 17:12:31
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan!



Just nu har jag en bloppis i bloggen. Säljer bl.a väskor, viking stövlar mm. Värt att kika in!

kram

2009-07-22 @ 18:00:43
URL: http://amandaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0