Hos Towe!



Nu är jag hos min barndomsvän Towe
Igår åkte jag och Helene in till T-C och hämtade Michelle och Daniel från norge som ska bo hos oss en vecka, sen åkte jag till Towe och vi åkte till blåsut en snabbis (vilket jävla namn, har ni nånsin hört talat om det ??). Sen käkade vi på donken innan vi åkte hem!





Jusste vi träffade en snubbe vid busshållsplatsen som började snacka med oss så gav Towe honom en sjungelvrål och han bara spottade ut den i handen och sa "de här e inge godis !" haha han hade aldrig käkat lakrits förut och han va typ 50 bast ! Och skitful var han också!

Han hade kvar godisen i handen innan han vågade kasta den, han ville inte vara oartig


Sådär såg han ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0