Måndag 19 Januari

Äntligen måndag! Nej blä säger jag, jag vill ha helg igen!
Skolan flöt på som vanligt idag, började med textilslöjd den här terminen så det var första lektionen idag då, det var kul.
Jag var tvungen att sitta kvar i skolan i 50 min för att vänta på min buss, det var lagom kul ju, och då ringde Melanie och ville att jag skulle hämta Jossan och sätta henne på en buss hem vilket jag inte kunde eftersom min buss gick 5 min före hennes, det är bara hoppas att hon kommer hem nu då!

I fredags lovade jag Teten att jag skulle gå på tjejgruppen idag, jag har varit riktigt slarvig med att dyka upp där men idag ska jag dit! Det är kul där bara att jag glömmer bort eller så är jag alltid upptagen, speciellt nu när vi har flyttat.
Ska försöka få något i magen, kolla lite på tv sen åker jag.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0