Ett rop på hjälp?

Det känns lite hopplöst just nu, Helene hittade två öl i min väska som var Emils, jog hoppas att hon tror på mig. Men hon kollade ju av en anledning, d.v.s hon litar inte på mig vilket känns lite tufft. "Det har gått för bra allt för länge nu" sa hon, det låter som att hon väntade på att jag skulle supa ner mig när som helst... Jag vart lite smådeppad och faktiskt lite besviken. Jag skulle till Amanda som fyller år idag, men jag ville inte, jag vart ju ganska ledsen att hon inte litade på mig så då pallade jag inte gå, mascaran hade börjat rinna så då skulle jag vara tvungen att sminka om mig + att jag skulle ha på mig nyårsklänningen som jag helt plötsligt såg tjock ut i. Så den ville jag inte ha... Då kändes det bara hopplöst att åka till henne. När jag blir ledsen/ sur/ besviken så gör jag alltid en sån stor sak av det, det är ju bara läsa det här inlägget så fattar jag vad fånigt det är att missa nåns födelsedag p.g.a detta.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0