Full Rulle.

Idag har Jerkas vän Joakim varit här med sin dotter Alicia, som är tolv år och hängde efter mig hela tiden, hon var allvarligt talat dryg som fan! men jag kan ju inte bara ignorera henne eftersom hon hade ju inte så mycket att göra här ute på landet direkt. Ensam. Dom åkte just och jag får äntligen lite lungt...

En sorglig sak som hände är att vår katt Bronx blev överkörd. Både Helene och jag var riktigt ledsna och jag tror Jerka också var det även fast han inte visade några direkta känslor. Sorgligt var det i alla fall.

Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: klara.

usch, stackare. jag förstår precis hur det är. hoppas du känner dig bättre nu :)

2009-01-03 @ 20:13:54
URL: http://klararognstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0