Laila Bagge dansar med rumpan bar!

Visar rumpan

Första genomdraget under genrepet råkar Laila Bagges korta bruna klänning åka upp så att hon visar rumpan för alla.
-Det var inte alls meningen, jag skulle inte riktigt ha de här kläderna på mig, säger hon och skrattar.
Efter alla tre genomdragen - de andra två med en längre kjol på sig - överraskas Laila Bagge med en blombukett som någon skickat.
-Otroligt roligt, jag blir rörd över att folk bryr sig så mycket när man mår dåligt, säger hon.
Se klippet här!

Det är fredagen den 13 först på fredagen, men Laila Bagge har haft otur hela veckan. I lördags blev hon överfallen av en man i centrala Stockholm i lördags. Han sprang plötsligt fram, slet tag i hennes väska och hotade henne. Laila Bagge vill inte kommentera händelsen för att det är hennes "privata angelägenhet".
Men hon har varit otursförföljd på mer än ett sätt.
-Jag blev sjuk i början av veckan. Det var frustrerande att vi inte hann träna lika mycket som vi brukar.
Laila Bagge, som nu går på penicillin, är glad över att hon ska dansa vals i kväll och inte jive eller samba.
-De går så himla snabbt att man inte har någon tid att tänka, man bara kör på och hoppas att det sitter. I valsen får man lite mer betänketid, säger hon.

Källa: Expressen.se


Kommentarer
Postat av: Karin Olofsson

skrev ju att han hette nilsson?:)

2009-02-13 @ 13:26:22
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Ingen aning, jag känner inte honom:)

2009-02-13 @ 18:01:34
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Nej usch, rosa :S

2009-02-13 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0