Hopplöst.

Haha.
Idag har nog varit den värsta skoldagen någonsin. Jag har bara ramlat och slått mig, blev armbågad på gympan idag och började blöda näsblod, har magkatarr och spydde i skolan. Lagom kul. Jag har en gammal skada i foten som väljer att göra ont just den här dagen (!) Jag försov mig i morse, jag känner mig i vägen för allt och alla och jag vill helst av allt bara gå och dö.
Det var min dag. Hoppas ni har mer tur än mig idag.

Här är en härlig bild från i somras. Då Hade jag tur, då var jag lycklig.


Kommentarer
Postat av: Lia

tänker på dej gumman <3 puss

2009-02-04 @ 21:58:38
URL: http://lijahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stumpan.. Man har dåliga dagar, och bra dagar.. Kommer du ihåg i somras HUR du kände dig.. Idag har du en plats där du hör hemma, ditt hem. I viksund!! (ville skriva prästnibble där ett tag ;-) )



Det finns ingen om skulle vilja ha det på ngt annat sätt! Glöm inte det!



Love you! :)

2009-02-05 @ 09:08:41
URL: http://siirala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0