Helgen

Towe sov hos mig inatt men åkte hem för nån timme sen. Gårdagen gick fort och jag och towe träffade Hennes kompisar Elina och Emma, sen kom två killar, vars namn jag inte minns. Vi va på träkvista fritidsgård största delen av kvällen till Towes  mamma kom och hämta oss och körde hem oss till mig. Jag lägger in bilder på det sen!

Här kommer bilder från i fredags! (Och en film på när Hanna sjunger!)

Lägg märke till Jerka som skriker i bakgrunden



Sofia



Pokerface



Hanna tror att hon inte syns



Nu tror hon att hon är en ko (?)



Sofia- "godnatt"



Tommie leker cool, sofia ser bara allmänt glad ut :)
Det var det, det viktigaste är filmen!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAAH!!!! Fyyyfan!!!!

2009-02-08 @ 16:05:23
URL: http://siirala.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahaha men!!! Jag ser ut som om jag är uppgrävd ur en grav!

2009-02-08 @ 18:25:19
URL: http://broli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0