Tell me everythings gonna be allright..

Det känns som livet börjar gå i samma spår.
saknar livet som jag hade men jag börjar att förstå.
Jag går under varje dag men jag försöker att va glad
Nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra
Det känns som det är slut nu
För jag orkar inte mer
Gud lyssnar inte på mig
hur mycket jag än ber
Mina tårar är för många, har förvandlats till blod
Kanske vore det bäst om bara lilla Pilla dog

Jag står på en bro och tittar ner emot rälsen
Jag tänker "ska jag hoppa?" och jag får en klump i halsen
Det känns som allt är över nu, som om jag är på botten
Livet är ett spel och jag fick nitlotten
Allting känns så värdelöst vill bara komma bort
Bort till andra sidan av himlen eller nåt
bara känna en känsla av lycka igen
Bara kunna vara glad och skratta igen
Det fanns en tid då jag älskade mitt liv
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt
Jag önskar att jag aldrig fötts, nu vill jag bara dö
jag duger aldrig till nånting vad jag än gör.

Jag betyder ingenting så vem fan skulle bry sig
Om jag försvann en dag, nej, ingen skulle sakna mig.
Ni skulle ha det bra, slippa mina problem
Det känns som allt som händer, det är bara mitt fel
Det är hemskt att må såhär
Det finns inget man kan göra
fortsätt bara att kämpa är det enda man får höra.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

fin text.

2009-02-11 @ 10:14:17
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag skulle bry mig.. jag vill inte att människor som jag gillar ska dö, hoppas det blir bättre för dig snart!Den här årstiden är ju ganska deppig tyvärr, för många.. kram på dig!

2009-02-11 @ 18:53:48
URL: http://sazzysot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0