1 Februari 2009

Jag har laddat ner två låtar till Malin som jag har laddat in på mobilen så jag kan skicka dom till henne. Jag skulle ha gjort detta för ca tre veckor sen... Helene berättade också när vi va ute på isen att om jag bara gick rätt över isen (tar ca 5 min att gå) så kommer jag till en åker, går jag över den kommer jag till Malin, så vi ska träffas ikväll när det har blivit lite mörkt så tar vi ficklampor så vi kan se varandra på långt håll, eftersom jag var lite dålig på att beskriva vart malin skulle gå från henne till sjön och vart vi skulle mötas. Men det ordnar sig!

Jag har också pillat med mina linser som jag fick i fredags, men jag hade lyckat gjort en liten skada på den vänstra linsen på 1 dag, men jag satte på mig dom idag ändå eftersom skadan inte sitter framför pupillen så märks det ju inte. Ska fixa det på måndag.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är utmanad, se utmaningen på min blogg!

2009-02-03 @ 23:17:20
URL: http://sofiagrandbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0