Yesterday

Igår åkte jag in på förmiddagen till soc och hade ett möte, det gick bra men det tog lång tid för att vi skulle gå igenom en behandlingsplan för familjen jag bor i och så skulle hon utvärdera om det var bra eller inte. Jag tror det kommer gå jättebra!
Efter det åkte jag in till gamla stan och mötte Helene, Hanna och några amerikanare och vi gick runt lite i där och kollade på massa olika grejer och gick in i massa olika affärer. Sen vid fem - halv sex tiden gick jag och Helene tillbaka till t - centralen och gick in på din sko där jag köpte ett par skor, sen gick vi in på vero moda där Helene köpte ett linne som hon skulle ge bort. När vi skulle gå till bilen så kunde inte Helene komma ihåg vart den stog så vi fick leta lite men vi hittade den efter ett tag.

När vi kom hem åt vi lite sen åkte vi direkt till Scandic hotellet i bromma och träffade alla andra amerikanare. Idag åker dom tillbaka till USA och det är nu mitt uppdrag att få upp dom ur sängen så de inte missar flyget, det är inte så lätt som det verkar!


Photobucket
Mina nya skor
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina skor :D <3

2009-04-07 @ 10:50:15
URL: http://hannasimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0