Svar på frågestunden!

Varför bor du i fosterfamilj?
Jag har valt att bo i fosterfamilj för att jag inte ville bo med någon av mina föräldrar, och det är inget jag ångrar eftersom den familj jag bor i nu är det bästa som har hänt mig!

röker du eller dicker alkohol?
Jag dricker ingen alkohol, gjorde ett tag förut men har inte rört alkohol sen september - oktober förra året. Röker gör jag ibland, det är inget jag är stolt för.

Kan inte du lägga in bilder där man ser ditt ansikte?
Jag tycker inte om att visa ansiktet på bild så mycket men jag ska se vad jag kan göra!

hur går det med rökningen, pernilla?
Enligt mig går det bra, röker inte alls så ofta.

är du oskuld? och om du inte är det, när blev du av med den?
Nej jag är inte oskuld, blev av med den förra året.

hur många har du haft sex me ? :O
ööhm, är det verkligen intressant? två stycken om ni måste veta... (?)

vart bor du? :)
Ekerö, utanför Sthlm


Det var alla frågor det, ni får skriva fler nästa gång! Lite synd också att folk skriver anonymt, man vill ju  veta vem som frågat!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jessika

Joo, lite faktiskt ! Ingenting just nu, ska snart gå och ta en dusch. Själv ? :)

2009-04-28 @ 22:09:56
URL: http://jessikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0