(rubrik)

Har just tryckt i mig en halv pizza och vilar magen lite nu, testade en ny pizza som jag aldrig ätit förut som det var ananas, banan. curry och kyckling på, den var faktiskt god! den andra halvan har jag ställt in i kylen, det är väl tänkt att jag ska äta den till lunch imorgon för då är jag ledig. Eller ledig är jag inte direkt, vi ska samla ihop 150 kr som vi ska skänka till nånting i bangladesh. Jag ska kratta och rensa lite ogräs hemma tror jag, sen är det bara sola hela dagen lång! Imorgon ska jag också träffa Isis och kolla på majbrasan i ölsta.
Efter det är jag ledig tills måndag och på tisdagen börjar jag praoa på stenhamraskolans förskoleklass, jag älskar småbarn!
Som sagt skulle jag vila magen nu, vi hörs!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0