Nighty

Nu är det läggdags, har just duschat och städade mitt rum lite snabbt, nu är det godnatt som gäller!

Btw kan jag bara påpeka några saker som skiljer mig från de flesta andra tonåringar
- När alla andra sitter uppe till 1 på natten en vardag går jag och lägger mig senast 23.00
- När alla andra klagar på att man inte vill bädda sängen så måste jag städa hela rummet om jag börjar med att bädda sängen.
- När alla andra är ute och super sig fulla på helgerna sitter jag hemma och kollar på film med familjen.
- När alla andra klagar på att dom inte är fina utan smink visar jag stolt upp mitt ansikte utan smink.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0