Mobiler tycker inte om att bada.

Idag på gympan gick jag, Malin, Sara och Fredrik ner till badet, när där skulle jag vi va där skulle jag svinga mig i ett rep som hänger i ett träd vid bryggan. när jag var precis över vattnet hör jag ett "plopp" och Malin säger "där ramlade en mobil", jag var 99% säker på att min mobil låg i jackan som låg på bryggan men när jag ser att det var min så reagerar jag. Vi tog en lång planka och puttade upp mobilen på standen eftersom det var ganska djupt där den ramlade. Det var ju skitkul! Eller inte... Nu är det bara vänta på att Jerka ska komma hem så får jag se vad han säger.





Puss &
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0