Mirakel händer bara mig!

Ni vet den telefon jag tappade i vattnet förra veckan? Jerka sa att det bara var att slänga den eftersom den var dyngsur och jag hade tappat den i vattnet när den var på vilket minskar chansen att den ska gå igång efter. Jag hade just fönat håret och skulle ta min sovtröja som låg på min fåtölj där den trasiga mobilen låg, så jag tog upp den och testade starta den och det funkade!! Jag är överlycklig, min kära relativt nya telefon funkar felfritt!




Så här såg min telefon efter jag hade tappat den i vattnet


Nu är den hel och fin och funkar perfekt!

Ska försöka sova efter att jag blev så uppspelt, önska mig lycka till!
Puss & Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessika

haha oj, jag förstår de (: Vilken jävla tur du har ;o

2009-04-29 @ 18:30:10
URL: http://jessikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0