It's allright

Jag har inte skrivit på över en vecka, inte okej! Jag ska kompensera det genom att uppdatera er lite, i torsdags fyllde jag år, dagen vart jättelyckad och jag fick massa fina presenter! Jag fick en parfym från Replay av Helene på morgonen, senare på dagen när jag kom hem så fick jag Paris Hiltons nya parfym CanCan av Jerka, ett par jättesöta örhängen av Hanna, ett presentkort på Kicks 200;- tillsammans med en hårsprej, och presentkort på H&M 500;-. Vi firade inte så mycket den dagen, det vart mest bara god mat och lite tårta med familjen (vet inte hur folk reagerar när jag säger så?).

På fredagen åkte jag till Isis i Solna och sov där, sen åkte vi tillbaka till mig på förmiddagen på lördagen och bakade lite tårta, sen kom Yvonne, Annie, Daniel (Annies pojkvän), Patrik och Kerstin och fikade lite! Helt otroligt nog gick hela tårtan åt, det var marängtårta med glass i och grädde med daim. Det var jättegod i alla fall, det är det viktigaste! Jag fick ett presentkort på Gina Tricot 400;- och jättefina blommor.

Söndagen bestod av en lite shoppingtur i Solna med Isis, köpte en jacka på H&M och en lång blå randig t-shirt. Köpte också en T-shirt på Gina och tre par trosor, på Kicks köpte jag benvax och hårfärg (jag färgade håret igår och tråkigt nog blev det ingen skillnad, och om det blev skillnad så vart det mer mörkare än ljusare som jag ville att det skulle bli)



Parfymerna


Örhängen

Hårsprejen som doftar underbart!


Jacka, 398;- på H&M


Lång T-shirt, 69;- på H&M


T-shirt 99;- på Gina


Benvax 90;- på Kicks

Liten (eller inte) update fick ni nu iaf!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0