Helgplaner

Idag fyller Hanna år, så hon kommer hit imorgon på förmiddagen så ska vi ha födelsedagsfika för henne, sen ska vi bada Emmet, för han ska på utställning på söndag, och jusste det ska bli jättevarmt imorgon så jag ska sola! På söndag ska vi försöka klämma in ett besök av min pappa efter hundutställningen för att min pappa är i stockholm! Han åker på tisdag så jag måste träffa honom!
Det är nog mina planer, glöm inte frågestunden!

En söt bild på emmet bjuder jag på också!

Gotland - 08

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Michelle

Söt Söt Söt lillen hund, min tittar också in lite då och då.





2009-04-24 @ 22:36:12
URL: http://michelledelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0