För dålig updatering...!

Jag kan vara bra på att updatera, ibland. I söndags var jag ganska trött efter utställningen och igår hade jag ont i magen och gick och la mig 19.50.

På utställningen gick det inte så jättebra för Emmet, han kom bara tvåa... Men efter så åkte vi förbi Godisstoppet (sveriges största godisbutik) och köpte mycket godis! Låt alla bilder tala för sig själva.

Snygg Emmet


Sekunder innan han slemmar ner mig...


Emmet, Nova, Dumle och Harley


En trött hund på väg hem


Allt godis vi köpte


2,825 kg godis!!!


Sugen?
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jessika

samma här, skulle har varit med ett par kompisar fast de sket sig.

2009-04-28 @ 21:31:24
URL: http://jessikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0