Baka baka liten kaka

Nu bakar jag en kladdkaka för imorgon, med blockchoklad och inte kakao. Ska nog bli gott!

Idag var jag med Jerka och storhandlade på City Gross, såg en man utklädd till kyckling där, ni vet när man ser på filmer då det är en sjaskig alkoholiserad jultomte, det här var påskversionen! Sen såg jag e-type också... Han var klädd som en bonde hah! När vi kom till kassan dyker Sassa upp då hon var där med handbollslaget och hjälpte folk att plocka i kassar, så hon och en annan tjej fick plocka i våra varor i nio papperskassar!
Sen åkte jag till Elin, gjorde absolut ingenting. Nu väntar jag bara på att chokladen ska smälta sen ska jag fortsätta baka!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: haha de är ju Fix you med coldplay ;)

2009-04-10 @ 10:18:25
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

käften LOVISA

2009-04-13 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0