Bad update

Nu har jag inte skrivit på flera dagar. Jag vet inte varför, jag har väl inte haft tid antar jag. Jag kan nog sammanfatta veckan lite snabbt så ni hänger med på vad som hänt!

Tisdag - Amerikanarna kom hit och bosatte sig i huset för en vecka.
Onsdag - Klasstripp till ungdomsmottagningen, träffade Melanie på bussen och jag fick ett par blåa linser av henne!
Torsdag - Stinkbomb i skolan på kemin, någonting gick fel med vår lärares experiment & kärleksakuten nere på fritidsgården, obligatorisk närvaro mellan 17.45 - 21 00 med sammanlagt 20 min rast, inte så toppen direkt.
Fredag - Jag och Louisen åkte in till stan och fikade, sen åkte jag till stenhamra och mötte upp Elin, sen fick jag och Elin skjuts hem till mig där vi sov.
Lördag - Jag städade hela huset och fick 300 kr för det & solade en hel del i det vackra vädret. Fick en ny telefon av Jerka från HP, håller på att lära mig den nu.
Söndag - Jag fick betalt för gårdagen, åkte till Elin i stenhamra och gjorde ingenting.


Julia på kemin, fullt utrustad för en katastrof  med syror haha!
Julia åker btw från köpenhamn till egypten idag, ha det så kul Julia!


Lugnet före stinkbomben, Fredrik är redan skräckslagen!


Blåa linserna i!


Utan några linser!
Vad är snyggast?

Det är nog allt, Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Melanie

Du var galet snygg i linserna! De passade verkligen på dig.

2009-04-08 @ 12:32:37
URL: http://melaniealexandra.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är alltid söt..i vilken färg du än har på ögonen, men det var väldigt snyggt med dom blåa.. passade dig!! Glad påsk.. hälsa familjen! Kram

2009-04-09 @ 17:25:08
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: Anonym

utan linser :)

2009-04-20 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0