Årets första dopp

Jag och Elin låg och solade igår vid bryggan och det är fortfarande lite is på vattnet men jag  ställde mig och skulle doppa ner mina ben lite genom isen och gled ner från bryggan så att jag hängde med armbågarna och ryggen på bryggan men jag kom inte upp så jag var tvungen att släppa och vända mig om så jag kunde komma upp. När jag kom upp på bryggan var jag blöt ända upp till bikinin och hade skärsår från isen över hela benen, kul! Det var årets första dopp för mig, 12:e april haha !
På kvällen bestämde jag och Elin oss för att sova i lekstugan, så vi tog in en uppfällbar säng och bäddade med duntäcke och massa kuddar, godis och läsk hade vi med och en mysig lampa i ena hörnet. Under kvällen satt vi och spelade kort hela tiden hah. Men helt perfekt var det inte, jag och Elin funderade flera gånger på att gå in för att det var kryp vid lampa, men vi flyttade bara sängen längre bort från lampan.

Igår ställde vi ju ut Emmet i Kista (på utställning alltså) och det gick faktiskt bra för honom, han blev bästa hanen (i rasen) och fick ett internationellt certifikat!
Malin kommer snart hit och ska kanske sova här, sen börjar skolan imorn igen efter ett härligt men välbehövligt påsklov.

Bjuder på en bild på Snygg-Emmet från gotland i somras


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

jag tycker du bloggar lite lite nu ;) Hoppas du hade en bra födelsedag!! Kram!!

2009-04-17 @ 20:09:44
URL: http://sazzysot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0