Dålig uppdatering :S

Jag har varit ganska dålig på att hålla er uppdaterade, ska försöka bli lite bättre, hoppas att det blir så när jag kommit igång med bloggen lite mer.

Idag har det varit gråtardag i skolan, tre personer vart jätteledsna av olika anledningar, men ungefär samtidigt. Vill inte nämna några namn men alla är nära kompisar till mej...
Idag åkte Julia hem till mig efter skolan och vi flummade lite hemma, det var några som ringde oss hela tiden, på bådas mobiler så "den mystiske personen" (som vi tror var en granne till mig) hade både mitt och Julias nummer XD
Senare så åt vi och sen var det dags för hockey (som vanligt) nu mötte dom Trångsund och vann med 8-3, Skå är ju bara för braa :) Efter matchen skjutsade vi hem Julia och sen åkte vi hem (Jag & Jerka asså), nu sitter jag här vi datan och dagen närmar sig sitt slut, dags att ta det lite lugnt nu.

På bilden ser jag inte så jätteglad ut, menmen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0