Dagens;

Idag var jag grymt trött! Hade lust att sova på lektionerna...
Idag var det någon kille/gubbe från Kenya som höll föredrag om hur småbarn i Kenya sniffar lim och sover på gatan, hann inte höra så mkt för det var ett gäng som skulle iväg på luciaträning, inklusive mej. Idag var första gången vi tränade för lucia i år, och vi ska bara träna tre gånger till, liksom hur hade dom tänkt att dom ska lära 85 pers massa låtar på bara fyra ggr?! Men vi får väl kämpa som tokar dah (hehe) önska oss lycka till :) Igår fyllde ju Max (Min låtsasbrorsa) år så när jag kom hem så var det massa disk på bänken, så jag diskade, duktig jag är asså :) Nu ska jag bara ta det lungt och vänta på att Helene & Jerka ska komma hem :) Jag vill ha maaaaaat!!!


Tog den här bilden när jag hade lite tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0