Torsdag 11 Dec

Idag var jag vi gamla stan på julmarknad med klassen och det var ganska trevligt, men jag köpte nästan inget. Köpte en liten sminkväska och sen köpte jag bara några lotter. Sen skulle jag med Malin och pierca henne i tungan men när alla hade samlats och vi skulle börja dra oss hem så sträckte hon ut tungan så satt det en piercing där! Jag ville ju vara med när hon gjorde det men det gör ju inget. Nu ska hon bara försöka dölja den för sin mamma, och om jag känner Malin rätt så kommer hon inte lyckas så bra XD
Jag kom hem för ett litet tag sen och gick ut med hundarna och sen har jag bara suttit vid datan, ska nog försöka fixa till min blogg lite :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0