Tillbaka

Jag skulle komma hem från skåne den fjärde januari egentligen men jag ville inte vara kvar hos pappa så jag åkte hem igår...

När jag kom till T-centralen hämtade Helene mig och så åkte vi och plockade upp Hanna. Efter det bar det av till Kista där vi letade lite nyårskläder, jag hittade en jättefin klänning på MQ för 699 kr, som jag köpte såklart! Hanna hittade också en jättefin klänning på MQ. I skåne så var jag med Cia de få dagarna jag var där och jag fick reda på att hennes gamla kille var 25 år, alltså tio år äldre än henne och det är fan sjukt  men hon har en ny kille nu och jag trodde ju aatt han hade en passande ålder men han var tydligen 23, inte så mycket bättre.


Skriver kanske mer senare, om inte, Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Gud va söt blogg du har:D själv är jag "ny" nej men har inte bloggat på skit länge så kommer inte ihåg något o kodmallar och sånt men jaa det kommer nog. ÄR det bra med dig då :)??

2009-01-01 @ 16:49:59
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0