Onsdag 10 Dec

Jag har varit lite seg på att skriva den senaste tiden, men internet har också varit något fel på så det är ju inte bara mitt fel.
Idag så var det ganske lugnt i skolan, men jag får yrsel attacker 24/7 och det är skitjobbigt, det känns som att man ska svimma vilken sekund som helst. Hursomhelst så började dagen med SO, fortsatte  med idrott (som jag inte var med på p.g.a mina yrsel attacker). Efter så hade vi lucia träning så vi slapp lite av AL-tiden, sen när luciaträningen var slut så skulle alla gå tillbaka till AL-tiden och göra matteprov. För en gångs skull tror jag att det gick bra efter som jag svarade på alla frågor, även dom på VG- MVG delen, så det är bara att hoppas att jag haft rätt då. När man gjort klart provet fick man gå mne då var jag tvungen att sitta kvar och vänta på bussen i 1 och en halv timme... Kul!
Snart kommer Helene och Jerka hem, då vi ska äta (hoppas jag) sen ska jag iväg till allhallen och jobba i cafeterian.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0