Fredag, Lördag & Söndag

Ledsen att jag inte skrivit något de senaste dagarna, men här får ni en kort update!

I fredags var jag ute med Julia C, Jullan, Amanda, Fredrik och Natha. Det var första fredagen på länge som jag varit ute i stenhamra och varit nykter, jag vart erbjuden massa olika blandningar av sprit men jag har lovat Helene och en hel del andra att jag inte ska dricka och jag är en sån typisk person så om jag gör det ändå så sätter det sig på samvetet och det är inte kul(!).
Efter vi hade varit ute ett tag så var vå på gårn där det var 5-kamp i godisätning, jag och jullan var i ett lag då man skulle vara två i varje lag. Första grenen skulle vi äta upp en varsin Mums-Mums från en jätteliten papperstallrik utan att använda sina egna händer, jag tror att vi kom typ 3:a av 7 lag. Efter det skulle man äta ett godissnöre utan att använda händerna och jag chansar på att vi kom 4:a då. Efter så fick alla ett varsitt tuggummi och så skulle man välja en i laget som skulle blåsa den största bubblan, det vart jag som skulle blåsa, och jag tror vi kom 2:a eller 3:a. Sen skulle en i laget plocka ur 5 gelehallon ur en skål med mjöl och havregryn med munnen och Jullan fick göra det, vi kom kanske 4:a. Sista grenen var det jag som fick köra då man fick en cola light och två mentos som man skulle stoppa i colan och dricka upp utan att spilla, alla spillde ju lite så då var det bara den som drack upp först som vann och jag kom 4:a. Totalt kom vi 4:a i hela tävlingen. sent på kvällen gick jag och Julia hem till henne och sov där.

Igår åkte jag, Jossan och Helene till Hund 08 mässan i älvsjö och var där i stort sett hela dagen och det hände inte så mycket då...
Idag ska jag och Jossan julhandla i kista så jag skriver ett inlägg senare ikväll.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0