Det värsta som skulle kunna hända mig...

När jag flyttade till Helene och Jerka så var jag inte riktigt mig själv, jag spelade lite "ängel" om man säger så, bara för att få ett bättre intryck... Jag tror jag kanske ångrar det nu eftersom när jag inte orkar spela  snäll längre så blir jag ju mig själv... Egoistisk, nonchalant, elak och inte ett dugg hänsynsfull. Jag blir nästan orolig att dom skulle ångra sig, att dom kanske inte trivs med mig längre (om dom ens har gjort det?), det är ju hur enkelt som helst för dom att ringa Soc och säga att dom inte trivs med mig och att det kanske är lämpigare om jag flyttar till en annan familj. Nu hoppas jag att dom inte känner så, men om dom skulle göra det, tänk om dom kanske inte trivs med mig, jag lovar och svär att jag skulle linda in mig i tunga kedjor och hoppa i sjön mitt i vintern om jag var tvungen att flytta härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0