Come on baby, I want to party

Jag hade tänkt ducha innan jag gick och la mig men så kollade jag på klockan, kanske lite sent... Jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara vaken, jag brukar sova som en stock vid 23 tiden på helgerna om dagarna varit lika stressiga som denna. Jag tror jag ska leta upp Helenes kamera och ta lite bilder, känner mig fotosugen!

Jusste, den 26/12 åker jag ner till skåne till papi med Jossan, så får jag träffa min älskade vän Cia (Patricia) som jag inte träffat på ett år och jag längtar så jävla mycket till fucking underbara Tomelilla, så ska jag & Cia mellandagsplundra i Ystad! Kommer hem 4/1 igen.

Jag känner mig också så jävla stolt, jag har hållt mig borta från rökning så jävla bra, inte mkt alls. Jag vet att när jag kommer ner till skåne så kommer ju rökningen komma igång igen eftersom Cia röker och jag kommer väl antagligen feströka ganska mkt, pratade med Cia häromdan och hon hade redan då planerat in massa fester vi skulle gå på. Jag orkar verkligen inte dra ut och festa varje kväll, på Cia lät det iaf som att vi skulle göra det och att den värsta festen skulle vara på nyår, vem kunde inte gissa det?
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0