Back in business

Anledninggen till varför jag inte skrivit på jättelänge är för att vi har flyttat!! Japp, vi flyttade förra helgen och internet kom nyligen. I tisdags var jag och hämtade mina glasögon och om ni har tur så kanske jag lägger upp en bild på mig med dom. I fredags var det dags för jullov, så jävla skönt!! Senare i fredags skulle jag och resten av tjejgruppen anordna ett mellanstadiedisco på fritidsgården och det gick ju ganska lyckat. Det kan hända att jag lägger upp en massa bilder på bl.a nya huset, mitt rum, mig med glasögon (som jag ska ha på heltid tills 31 januari då jag ska testa linser). Och igår var jag och Fredrik i solna och shoppade lite, här är en lista på vad jag köpte:

Stickad brun cardigan, Vero Moda 159;-
Vit sjal, H&M 59;-
Cocos parfym, Yves Rocher 92;-
Tofsar, H&M 19;-
Miracle Touch Foundation, H&M 145;-
Solpuder, H&M 49;-
Parfym Vanilla, The Body Shop 119;-

På ca 1 timme hann jag köpa upp 642 kr... Det är illa.
Puss & Kram /P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0