25 december

Julafton vart väldigt lyckad igår, vi firade hos familjen Öholm och började med lite kalle anka, sen var det en suverän julmiddag, tyvär så orkade jag inte så jättemycket. Efter det var det lite fika sen paketöppning, jag fick
En Ipod & högtalare- och alarmklocka
Ett Presentkort på MQ laddat med 500 kr
En tunika
Lovika vantar (av misstag fick jag två par)
Två par örhängen
Sen kommer jag inte ihåg mer, men jag gav ju bort några grejer oxå
Ett halsband med dubbelhjärta till Helene
Ett halsband med ett hjärta till Hanna (Jag har lite dålig fantasi eftersom både Hanna & Helene fick halsband med hjärta på, till och med samma märke)
En dagbok till Jossan
Ett kit med shower gel & body spray från till Jerka

Ett kit med shower gel & body spray med annan doft till pappa
Ett gulligt halsband till isis

När vi skulle åka hem följde Sassa med plus att Felix & Neda skulle med plus att vi skulle plocka upp Rille på vägen, då skulle vi alltså jag, Felix, Neda, Helene, Jerka, Sassa och Rille i en liten BMW som rymmer max fem pers, det slutade med att Neda körde, Felix satt där fram, Helene, Jerka & jag satt i baksätet och Sassa satt i mitt knä, då var det proppfullt så när Rille skulle in så slängde vi in honom i bakluckan XD
Senare när alla gått och lagt sig låg jag & Sassa i sängen och ringde till massa kompisar till kvart i fyra på morgonen och lyssnade på när Helene snarkade genom väggen, hahaha
Idag fyllde Rille år också så honom har vi firat hela dagen, nu är de sista gästerna på väg hem!

Imorgon åker jag till skåne med tåg så jag har lagt in över 700 låtar på min nya iPod eftersom man ska åka i över 4 timmar med världens drygaste unge (Jossan alltså), det innebär att jag antagligen inte kan uppdatera mig här på bloggen.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0