24 dagar kvar...

...Till julafton, någon mer än jag som längtar? Kanske är dags att skriva en önskelista snart, men jag tycker inte ens om att önska mej saker, julen är till för att ha kul, fast man skulle inte ha lika kul utan julklappar, så det är väl bäst jag önskar mej någonting då... Kanske lägger in önskelistan här sen.

Jag har jätteont i huvudet och jag vet inte varför, känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst, och varje gång jag tar ett steg så dånar det i skallen, är det normalt? Jag åkte hem från skolan för att det gjorde så ont men det var bara två lektioner kvar... Nu ska jag vila lite, mysa ner mig i soffan ett tag!

P.S. anledning till varför jag inte lägger in så många bilder beror endast på att jag är så jävla lat så jag bara orkar inte, ska försöka fixa fram lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0