Gud så dålig (men duktig) jag är!

Jag har verkligen inte haft tid att blogga, jag har pluggat som en dåre. Nu är det så att i vår skola så lastas vi på med sjukt mycket läxor som vi ska göra på sjukt kort tid! Bara senaste timmen har jag legat i min säng och läst 15 sidor historia om första världskriget och skrivit ett helt jävla A4 men svar på massa frågor. Nu är det bara ännu ett A4 kvar att skriva sen ska man göra ett prov på hela skiten imorn...!

Idag hade jag endast en lektion, och sen utvecklingssamtal. Samtalet gick väl ganska bra, lite halvtråkigt för det var precis samma som förra gången. Sen kom jag hem och tog hand om Choisy och valparna!

Nu ska jag gå på en promenad och prata med älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din älskling ? :Ohar du kille !

2009-10-08 @ 01:05:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0